8 września 2013

Jesień - moja ulubiona pora roku

Choć do kalendarzowej jesieni jeszcze trochę zostało, ja już myślami wybiegam do mojej ulubionej pory roku.

Uwielbiam kolory i zapachy jesieni. Są dla mnie niespożytym źródłem inspiracji. Nie ma zbyt wielu rzeczy tak pięknych, jak przyroda skąpana w jesiennej palecie barw.

Mam nadzieję, że w tym roku jesieni będzie towarzyszyć jak najwięcej słonecznych dni, które pozwolą na spacery po łąkach i lasach w poszukiwaniu inspirujących barw i kształtów.

W mojej dotychczasowej kolekcji obrazów malowanych na szkle znajdziecie kilka prac, przy których tworzeniu inspirowałam się pięknem jesiennych kolorów.

Zapraszam do obejrzenia trzech moich jesiennych obrazów.

Pierwszy z nich jest zatytułowany "Anioł z jabłkami".

Obraz jesienny, anioł z jabłkami

Kolejny obraz nosi tytuł "Jesienny anioł".

Obraz jesienny, anioł

I jeszcze jeden obraz, zatytułowany "Jesienny anioł z sową".

Obraz jesienny, anioł z sową

5 komentarzy:

  1. Piękne te anioly, ślicznie malujesz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dalszego oglądania:)

      Usuń
  2. Śliczne rzeczy tworzysz, z chęcią zostanę na dłużej i czekam na nowosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jesień za kolory i grzyby... Potem mogłaby być od razu wiosna i dłuuugie lato! ;-)
    Piękne te Twoje jesienne anioły.
    A jakiego kota ślicznego wypatrzyłam na środkowym obrazie :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Ja też jestem wielką miłośniczką słońca i pogodnej aury (może być i zima byle była słoneczna...)
      Pozdrawiam!

      Usuń