21 września 2013

Wesołe aniołki

Witam serdecznie!

Tym razem chciałabym Wam pokazać pogodne aniołki, dla odmiany malowane na wycinanej sklejce. Z pewnością mogą być miłym akcentem w dziecięcym pokoiku.

Aniołek na pierwszym zdjęciu w stroju myśliwego na specjalne zamówienie trafił już do małego Timmy'ego.

malowany drewniany aniołek chłopiec personalizowany

Na kolejnym zdjęciu widoczna jest przykładowa personalizacja aniołka.

malowany drewniany aniołek dziewczynka personalizowany

A tutaj mamy małą elegantkę.

malowany drewniany aniołek dziewczynka personalizowany

A tutaj cała uśmiechnięta gromadka aniołków.

malowane drewniane aniołki dziewczynki chłopczyki personalizowane

I jeszcze na koniec pozdrawia Was nasz nowy członek rodziny - Norbercik.

kotek kocurek

6 komentarzy:

  1. Widzę że Ty dopiero startujesz na blogu, więc życzę dużo komentarzy i obserwatorów. To jest bardzo piękne i radosne jak ludzie wchodzą piszą i komentują, uwielbiam to. Kocham wszystkich którzy do mnie zaglądają i Tobie też życzę tego. Zostaję na dłużej i zapraszam do mnie. Ach aniołki wesolutkie i słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Zosiu za miłe słowa. Zaglądam do Ciebie od jakiegoś czasu i bardzo podoba mi się to co robisz. Mam nadzieję że i Ty spędzisz miło u mnie czas:)

      Usuń
  2. Urocze maleństwa i mówię tu o wszystkich: o aniołkach i o kici:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki są przeurocze! Wszystkie mi się strasznie podobają, jak się na nie patrzy to od razu jakoś tak robi się cieplej i weselej. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te aniołki..właśnie takich szukam..możne je jakoś zakupić ?

    OdpowiedzUsuń